|
Copyright © dvdforum.nu 1999-2010 - Eftertryck utan medgivande från dvdforum.nu är förbjudet. |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Tinboy Recensionsansvarig Inlägg: För många! |
Okej det är mest killar som hänger på detta forum och alla killar (nästan) gillar att titta på snygga tjejer så därför tänkte jag pigga upp er lite denna gråmuliga fredag. Varsågod.... ![]() ![]() ![]() ![]() Lägg gärna till andra bilder. Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Covenant Medlem Inlägg: 1000+ |
Du har inte lust att berätta vem det är vi tittar på? ___________________________________________ I'm born again with snake's eyes, becoming godsize. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
nim Medlem Inlägg: 1000+ |
Hon var helt otroligt fin! Hanna Verboom är så fin i Deuce Bigalow: European Gigolo är att man blir smått förälskad. ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Nemezis Medlem Inlägg: 4500+ |
Nyheterna känns inte så tråkiga längre. ![]() Jädrigt stilig tjej. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
citat: Sådana oviktiga frågor Min franska icke existerande men någon som är mer bevandrad kanske kan kolla på LCIs hemsida.Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IntelliQent Medlem Inlägg: 2500+ |
Hallå! Allmänbildning VARSÅGOD: Melissa Theuriau |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Fan fredagsmys fick en ny innebörd ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Test005 Medlem Inlägg: 3000+ |
Gud vad snygg hon är på sista bilden, en riktigt klassiskt vacker dam. ...För att få den här tråden att vara kvar behövs förmodligen en diskussiion också...hmm..tror ni det blir mål? ![]() -------------------------------------- -Are you a polevaulter? -No, I'm German and how did you know my name is Walter? |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Sony_Mike Medlem Inlägg: 100+ |
Det var väl hon som blev utsedd till världens snyggaste nyhetsankare?!? Det tycker jag i alla fall!!! ![]() ____________________________________________________ FRÖLUNDA TOG SM-GULD!!!!! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
reeop Medlem Inlägg: 2000+ |
Thanks God its Friday! Jag tycker att Arafat ser otrolig söt ut, varför har han typ gummihandskar på sig förresten? Agghhh Så länge bilderna hålls smakfulla (inga bikini, de slänger vi i polls direkt ) så är tråden toppen. Ska nog försöka få in LCI nu på satellit känns det som. Hur kommer det sig att du tittar på franska nyheter Tinboy?EDIT: efter lite googlande fann man att hon heter Melissa Theuriau. Vackert namn också givetvis. Vad är LCI för typ av kanal förresten? Seriös som tv4 eller lite oseriös som tv3? Jian, dvdforum.nu |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Mabbutt Medlem Inlägg: 2000+ |
Test005 -- Det blir mål. Det är Schweiz kvittering till 1-1 mot Frankrike. Edit: Det är inte alls från den matchen. My bad. Vackert nyhetsankare i alla fall. "I service society by rockin'" - Jack Black i "School of Rock"
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
freddes73 Medlem Inlägg: 1500+ |
Usch en sån här tråd skulle man anmäla.....eller INTE!!!!! Mera....mera!
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Jag hittade den flicka på en tråd i ett amerikansk forum och tyckte att det behövdes en sådan här tråd för att pigga upp folk innan helgen. Och med 250 visningar på 3 timmar så känns det som om folk behövde bli uppiggade ![]() Ingen aning om resten av nyhetskanalen håller lika hög kvalité. Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IntelliQent Medlem Inlägg: 2500+ |
Lite Lindsay också. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
johanp. Medlem Inlägg: 500+ |
Påminner lite om Tina Nordlund, fd fotbollsspelare Umeå IK. Iallafall de första bilderna. ![]() As your attorney, I advise you to take a hit out of the little brown flask in my shaving kit. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Scott Ridley Medlem Inlägg: 1500+ |
Månntro om någon kommer att komma ihåg vad det var för nyheter egentligen. ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Larza Medlem Inlägg: 2000+ |
Oooh så nice! ![]() + ett bidrag på en annan fin kvinna... ![]() ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
PHJ Medlem Inlägg: 1500+ |
Den nya stöldgodspolistjejen i Efterlyst. Hjälp! Sarah Mimon tror jag hon hette.Det här inlägget hade varit mycket bättre om jag haft en bild. Jaja, ni får se reprisen eller nåt!/PHJ. ____________________________________________ Du musst herrschen und gewinnen, Oder dienden und verlieren, Leiden oder triumphieren, Amboss oder Hammer sein. (Goethe) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ryozo Matsumoto Medlem Inlägg: 5000+ |
Hon var otroligt snygg. Har det funnits nån som hon på nyhetterna i sverige, hadde jag kollat varje dag. ![]() Mina filmer ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Le Tigra Medlem Inlägg: 1500+ |
Varför får denna tråden mig att känna obehag? "I do not regret the things I have done, but those I did not do. " Rory Cochrane som "Lucas" i Empire Records |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Le Tigra! Kanske för att vi glömt att uppmärksamma dig? ![]() Nej men allvarligt! Tråden håller sig väl inom moraliska gränser? ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
JonasAronsson Medlem Inlägg: 7000+ |
Det här känns mer som något vi kan ha i polls. Tråd flyttad! Jonas Aronsson - Moderator, nyhetsskribent och recensent |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Se henne läsa nyheterna! ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
hotshot Medlem Inlägg: 500+ |
Larza: Intressant nyhetssändning. Känner mig redan lite mer allmänbildad. Förstod inte ett ord av vad hon sa, men jag kan garantera att det är fler fransmän som ser på nyheterna sedan hon började. ______________________________ Stupid bug! You go squish now! Out... for... a... walk... bitch. Bored Beyond Belief |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
USiT Deaktiverad Inlägg: 8000+ |
Va Fredag redan. Va tiden går fort, känns som om det var igår som man rulla sig själv i smör och hoppa från bron. Om alla super riktig mycket så är jag faktist ganska lik nyhetsankarn faktist. ![]() ![]() ![]() Tjejen till höger |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Mius Jade Medlem Inlägg: 500+ |
Är det bara jag som tycker näsan på den där franska nyhetstjejen ser ut som en dödskallenäsa?? Eller Michael Jacksons näsa? Den ser ju helt onormal ut ju! ________________________________________ .:: Min Blogg ::. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
dr alban Medlem Inlägg: 4000+ |
![]() Big Brother Britt ____________________________________________________________________ Och Komihåg att det finns dåliga filmer på video undvik dom (Bengt Alsterlind i Veboa -89) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Meh, kan ingen hitta en bild på stöldsgodspolistjejen då. Jag försmäktar! ;( Öh. ![]() /PHJ. ____________________________________________ Du musst herrschen und gewinnen, Oder dienden und verlieren, Leiden oder triumphieren, Amboss oder Hammer sein. (Goethe) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
TobbeGson Medlem Inlägg: 250+ |
![]() Jennifer Connelly blir man ju kär i Edit> Mius Jade - Jo det tänkte jag ockå på ___________________________________________________ Jag hade en jättefin signatur men tyvärr fick den inte plats. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Covenant Medlem Inlägg: 1000+ |
citat:Kolla in Rafaela Bjäringer på Ekonominyheterna på TV4. ![]() ___________________________________________ I'm born again with snake's eyes, becoming godsize. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Okänt Borttagen Okänt! Inlägg: 0 |
Mius Jade - det är väl inte näsan man fantiserar om? Tror inte grabbarna gör det iaf :P Förlåt kunde bara inte låta bli Men ingen bild på Jennifer Aniston? Nu blir jag besviken på er boys :P Ha en bättre gråmulen lördag kväll ![]() Lill "Anna" |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Fisherking Medlem Inlägg: 2000+ |
![]() Marisa Tomei. Precis hur vacker som helst. __________________________________ Min blog: Konserter, kvinnor och annat som hör livet till |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Och för dem som är lite yngre ![]() Kate Hudson och Natalie Portman. __________________________________ Min blog: Konserter, kvinnor och annat som hör livet till |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
På begäran av getreal ![]() ![]() ![]() ____________________________________________________________________ Och Komihåg att det finns dåliga filmer på video undvik dom (Bengt Alsterlind i Veboa -89) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Tackar ödmjukast dr alban ![]() sry ska inte störa eran kill tråd längre.. försöka iaf ![]() Lill "Anna" |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jake78 Medlem Inlägg: 250+ |
Vad sägs om det här ögongodiset då?
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ryozo Matsumoto Medlem Inlägg: 5000+ |
![]() Edit: Den blev litte stor. Mina filmer ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
citat: Jag är bara glad att det var en tjej och fotboll på samma bild. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Amanda Swisten ![]() ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jsl_80 Medlem Inlägg: 500+ |
Man kan ju inte ha en sådan här tråd utan Jessica Alba så : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ahmed Medarbetare Inlägg: 500+ |
Alors, måste ju få dela med mig av mina favoriter såhär på söndagen efter F1... Brittany Snow ![]() ![]() Amal Hijazi ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Keitaro Medlem Inlägg: 2500+ |
Herregud, ni har ju glömt Lisbeth Åkerman, Rapportprogramledaren som är alldeles ljuvligt vacker! Helt klart min drömkvinna. ![]() ![]() Edit: Bortse från Jihde, hittade ingen mer aktuell bild på henne. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
JonasI Medlem Inlägg: 500+ |
hmm... bara jag som har en känsla över att vi just överskred "inga bikinibilder" gränsen? ![]() //Jonas "Har ingen signatur, ni får vissla en stump i stället" |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
ionakka Medlem Inlägg: 1500+ |
Då var det äntligen fredag igen! Helena Christensen ![]() ![]() ![]() "I think my mask of sanity is about to slip" Patric Bateman |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Filmnörd Medlem Inlägg: 500+ |
18-åriga Hilary Duff är riktigt sockersöt... ![]() ---------- Varför ha en hemmabio när man kan ha två? Favoritserien på DVD? TVShowsOnDVD.com Nyheter på DVD? DVDAnswers.com |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ja då var det äntligen fredag! ![]() Keiko Agena ![]() Lauren Graham ![]() Alexis Bledel ![]() Liza Weil Och så en favorit i repris ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
sebulba Medlem Inlägg: 1000+ |
Fredag var det... Britney ![]() Brittany Daniel ![]() ________________________ "Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater." - Albert Einstein @@@(W)@@@ |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
ionakka Medlem Inlägg: 1500+ |
Ny fredag, nytt fruntimmer. Monica Belucci ![]() Edit: Äntligen fredag! bör väl tilläggas ."I think my mask of sanity is about to slip" Patric Bateman |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Trevlig Fredag på er ![]() ![]() ![]() ____________________________________________________________________ Och Komihåg att det finns dåliga filmer på video undvik dom (Bengt Alsterlind i Veboa -89) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
eLGee Medlem Inlägg: 5000+ |
Elisha Cuthbert Bild inaktiv. ![]() Now press "Execute"! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ny fredag ny serie ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Mius Jade Medlem Inlägg: 500+ |
Här kommer en till! Ha en trevlig fredag grabbar och dreggla inte ihjäl er... ![]() ![]() ________________________________________ .:: Min Blogg ::. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Revolutions Medarbetare Inlägg: 5000+ |
Ho-ho-ho-hooot! ![]() Är det du Mius Jade?! ![]() __________________________________________________________ Twenty-eight days, six hours,fourty-two minutes, twelve seconds. That... is when the world will end.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Visst är det Mius Jade. Lika snygg som alltid. ![]() Now press "Execute"! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
sebulba Medlem Inlägg: 1000+ |
Har precis kollat Sin City och Jessica Alba är inte helt fel. ![]() ________________________ "Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater." - Albert Einstein @@@(W)@@@ |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
JLI Medlem Inlägg: 7000+ |
Musiknörd som jag är så har jag givetvis fått upp ögonen (och öronen) för en bunt vackra damer som *dessutom* är riktigt grymma på det de gör - till skillnad från de flesta massproducerade Hollywoodare. Dessutom är det något särskilt med kvinnor och instrument. Glöm pistoler och knivar när det finns gitarrer och trummor. ![]() ![]() Mia Clarke (Electrelane) ![]() Jenny Lewis (Rilo Kiley) ![]() Malin Dahlström, Lisa Nordström och Lisen Rylander (Midaircondo) // Jon Lindblom ------------------------------ auktionsansvarig / recensent - dvdforum.nu recensent - spelforum.nu |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Rachel Unitt, engelska fotbollslandslaget. ![]() ...vem var det som klagade på damfotboll? ![]() ![]() There he goes. One of God's own prototypes. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Mius Jade: Du är fan lik en skådis, men jag kommer inte på vem just nu. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() Högerklicka och välj "Visa Bild" ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Mius Jade, don't flatter yourself.. ![]() ![]() There he goes. One of God's own prototypes. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
zt Medlem Inlägg: 1500+ |
USiT : kan tänkas att hon liknar Jodie Foster ? The rising sun will eventually set. A newborn's life will fade. From sun to moon, moon to sun... Give peaceful rest to the living dead - Ocarina of Time ( Song of Sun Poem ) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Eller Jennifer Love Hewitt?
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
citat: Neh någon ungdomsfilm. Fan har det på tungan. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Rufs Medlem Inlägg: 500+ |
Haha fan vad klockrent att lägga in en bild på sig själv. :P ___________________________________________________________ The more I learn, the less I really know. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Gillar du också Buffy & vampyrerna, Tinboy? Fan vilken porrig bild på Allison alltså. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() Kelly Clarkson Lyssna på hennes låt "Because of You"! ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Superbit Medlem Inlägg: 1000+ |
Och mitt bidrag är: ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
hipshot Medlem Inlägg: 1500+ |
Tinboy: vet inte vem Melissa Theuriau är, men otroligt snygg var hon. ![]() ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants!!! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Patsa Medlem Inlägg: 7000+ |
USiT: Laura Prepon kanske? ![]() ...and beauty stayed his hand.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jake78: har inte sett så mycket men tyckte att det passade bra då serien innehåller många snyggingar. Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Patsa: ja Prepon är inte helt knas! Och när vi ändå är inne på That 70's Show-spåret tycker jag Mila Kunis också är en goding. ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants!!! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Det nya landet gick nyss i tvåan och det var ett tag sen man såg den. Lia Boysen är riktigt fager i den rullen! Finns tyvärr inga bra bilder på henne? ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants!!! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Uskali Medlem Inlägg: 250+ |
JLI: Första ladyn där var riktigt het, kanske nåt att börja lyssna (läs kolla) på .
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Åh förlåt att jag spammar så i den här tråden, men vad tusan, Jennifer Collenny kan vi ju inte glömma! Otroligt vacker. ![]() EDIT: oups, såg att du hade med henne tidigare i tråden TobbeGson! ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants!!! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Apropå damfotboll så fick GP den här trevliga bilden på Hanna Marklund:
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
JLI Medlem Inlägg: 7000+ |
Uskali: Gör det, det är riktigt bra! (musiken alltså) ![]() // Jon Lindblom ------------------------------ auktionsansvarig / recensent - dvdforum.nu recensent - spelforum.nu |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
En tvserie klassiker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() God morgon! Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
CJ Åkerberg Medlem Inlägg: 2500+ |
Den som alla tänker på men inte vågar erkänna: ![]() ______________________________ CJ Åkerberg, recensent dvdforum.nu Sine diabolo, nullus dominus |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
[ evilsonic ] Medlem Inlägg: 5000+ |
Hot digiddy! ![]() ![]() [img][/img] [img][/img] _______________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Emma Medlem Inlägg: 500+ |
Som forumets själutnämnda surfitta undrar jag om det inte är nån slags gräns som passerats i den här tråden? Var är de där moderatorerna som brukar stänga av mig och/eller varna mig när jag är ute och cyklar - eller kanske har andra åsikter eller hur det nu var? Jag gillar verkligen dvdforum, men såna här trådar är som en mardröm efter en middag på en självdöd gris. Och, visst, jag vet - jag hade ju inte behövt gå in i den här tråden. Jag behöver ju förstås inte heller läsa tidningarna, gå ut om kvällarna, se på tv eller titta på mainstreamfilm.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
JonasAronsson Medlem Inlägg: 7000+ |
Emma: Ibland hinner inte vi moderatorer med, och därför är den där ![]() Fortsättningsvis undviker vi bilder som innehåller naket i den här tråden, okej? Jonas Aronsson - Moderator, nyhetsskribent och recensent |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Emma: För rättvisans skull så har vi en liknande tråd för tjejer som gillar killar också, även om den kanske mest används för halvnakna bilder på David Hasselhoff. ![]() Jag håller med dig till en viss del, Emma. See-through och nipple-slip-bilder hör inte hemma här, varken i tråden eller i forumet. edit: Jonas är snabbare än Lucky Luke. Här är länken till bilder på killarna. http://www.dvdforum.nu/forum/index.asp?action=shth&thread=130396&forum=14 Now press "Execute"! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Vad är de för fel på goa brudar nu då!? Är du avis (ja ja...dryg kommentar jag vet...men sånna får man tåla ibland också)Inte ser du nån karlakarl som blir upprörd över Girls Edition? Fyll på där istället! Det är på tok för lite seriösa tjejer på forumet och på tok för mycket oseriösa killar! _______________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ha ha.. Bra där Jonas! ![]() Och nej, Hasselhoff har väl aldrig riktigt varit min favorit... iuh. Var tvungen att ta ut ögonen och doppa dem i aceton efter att ha varit inne i killtråden för någon vecka sen. Och duscha. EDIT: Born To Hula Ja, där kom du verklign på mig. Jag blev tokigt avis. Min högsta dröm har alltid varit att mina nippleslipbilder ska hamna i en "Äntligen fredag (en killtråd för grabbar som gillar snygga brudar)"-tråd på ett forum för filmgeeks. (ja ja...dryg kommentar jag vet...men sånna får man tåla ibland också)
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Tobbee Medlem Inlägg: 2000+ |
![]() Kristen Bell ____________________________________________________________________ Darla: Shh. Sh. That wasn't Angel. Darla: Wasn't Angelus either. Angel, Redefintion, 02x11 Mina DVD Filmer |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Emma>>> citat: aaahaha! Den dagen kan jag dö lycklig... ![]() BTW jag hoippas inte att detta klassa som sexuella trakasserier. I så fall ber jag tusen gånger om ursäkt...f'låt! _______________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IUH. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Jag önskar verkligen att jag visste vad det där betyder...or do I? _______________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Born To Hula: Lägg en banan bakom TVn och låt den ligga i 1 vecka. Efter en vecka går du och tar upp den så lovar jag att du kommer att säga IUH
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Rufs Medlem Inlägg: 500+ |
Emma, du är inte ensam om att tycka att den här tråden är patetisk. Men jag kände på mig att det var föga poäng att kommentera saken. ___________________________________________________________ The more I learn, the less I really know. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
USiT: Han lär nog säga IUH innan han plockar upp den. ![]() Now press "Execute"! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Tråden är måhända patetisk men vackra människor är trevligt att titta på.. ![]() ..och det var väl visst poäng att kommentera då ju de mest "gränsöverskridande" bilderna blev borttagna. Man får se till så att bilderna håller sig inom det smakfulla framgent. Helt riktigt av dig Emma att titta in i tråden...______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Tråden skapades en regning tråkig fredag som ett litet skämt för att pigga upp den grå vardagen sedan har den rullat på. Så varje fredag slänger jag upp lite bilder man kan ta det seriöst eller inte men som jag ser det är det mest en kul grej. Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
kennet10 Medlem Inlägg: 4000+ |
Den där bilden på Lindsey Lohan förlåter alla snedsteg...nipplebilder eller Emmas invändningar.... Goddamn, vilken skönhet! ![]() Ps. Dvdforumet kan väl få vara det sista stället som SLIPPER vara så jävla politiskt korrekt?. Det kan inte vara fel med lite kvinnlig OCH manlig fägring mellan allt snack om hårdvara och senaste dvdsläppet....Med det menar jag förstås inte att pornografin skall släppas lös här..smakfulla men ändock sexiga bilder på våra största stjärnor är alltid trevligt.... Se bara på Lohan.. ![]() Nog snackat...ser fram emot nästa fredag och fler fina bilder! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
heckles Medlem Inlägg: 500+ |
Slänger in ett tips, trots att det inte är fredag.. ![]() Finns många skönheter även i filmens värld. Man kan väl säga att detta är en systertråd.. ![]() Snyggaste filmbruden ![]() Filmer | Friends | DD vs. DTS heCKLes
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Är det Teri Hatcher som figurerar på bilden längst ner i Larzas kavalkad? I så fal, vad fan har hänt med henne!? Hon ser ju helt...annorlunda(läs konstigt onaturlig) ut! USiT>>> Aha! Jag trodde i min enfaldighet att det var fråga om nån fattig förkortning! _______________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Born To Hula: Det är Tori Spelling. Inte Teri Hatcher. ![]() Now press "Execute"! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
HAHA! Det förklarar en hel del! ![]() _______________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Hehe.. ! Teri Hatcher kommer här:![]() ______________________________________ -Larza- Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
craig_karr Medlem Inlägg: 3000+ |
inget lätt klätt men aftonbladets koluminst e otroligt läcker ![]() ----------------------------------------------------- Och ni ska veta det, Östermalm är inget tvärsnitt av Sverige! Psykologiläraren på gymnasiet |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Tjo, fredag igen så nu får Emma blunda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Eftersom det är första advent på söndag lägger jag in den här bilden på Donna Reed ![]() __________________________________ Min blog: Konserter, kvinnor och annat som hör livet till |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Blade Runner Medlem Inlägg: 3500+ |
Kelly Clarkson är riktigt, riktigt söt: ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Söker man på Ursula Andress så får man bissart många foton med exponerade bröst. Ett bra bevis på hur "bra" hennes karriär gick efter DR. No. Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Alla medelålders mäns stora barndomsförälskelse ![]() Louise Edling (Malin i Saltkråkan) __________________________________ Min blog: Konserter, kvinnor och annat som hör livet till |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
henriks Medlem Inlägg: 500+ |
FEEEEERGIE! ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
heckles Medlem Inlägg: 500+ |
Ska vi gissa att Tinboy är ett Cityakuten-fan? ![]() Kan tilläggas att både Maria Bello och Maura Tierney är några av mina personliga favoriter.. ![]() Filmer | Friends | DD vs. DTS heCKLes
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ett tag körde jag ny vecka ny tv-serie och det känns som ett bra koncept så nu återupptar jag traditionen. Vem vet vilken serie som dyker upp nästa vecka? Hittills har vi haft: Cityakuten Beverly Hills Buffy Lost Gilmore Girls Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() ![]() Ingrid. ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants!!! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ärligt talat, hur snygg var hon egentligen? ________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Queens of the Stone Age Turbonegro Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Av bilderna jag postade anser jag mycket vacker. no plastic bullshit iaf... - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants!!! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Born To Hula: Inte dissa Ingrid! Här snackar vi tidlös skönhet. Ingrid Bergman är nog den vackraste skådespelerskan någonsin, hon hade en utstrålning som få kan matcha idag. Till och med på äldre dar slår Ingrid fortfarande många tjejer idag. Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Smaken är som röven - klöven. Jag tycker inte hon är speciellt snygg eller vacker. Ful är hon ju inte men hon är definitivt inte nåt över det "vanliga". ________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Queens of the Stone Age Turbonegro Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
nä, Ingrid var ju verkligen an average girl. ![]() ack, dagens ungdom, de vet ju ingenting. just det ja, själv är man ju 16. ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants!!! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Namtrac Medlem Inlägg: 7000+ |
Ville bara tacka Fisherking för bilden på en av Sveriges genom tiderna vackraste kvinnor. Kan även tillägga att det inte bara är medelålders män som var kär i henne när de var mindre. ![]() Hmm, kanske därför jag även tycker att Charlize Theron är så vacker, hon påminner ju om Louise Edling en hel del. _________________________________________________________________________ - Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ny fredag ny tv-serie ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Mia Kirshner Vad ska man säga? Hon funkar... Otroligt söt men också lite farlig. Ni som ser 24 vet vad jag menar... ![]() ![]() ![]() ________ Well...you know, that's just, like uuh...my opinion, man... Queens of the Stone Age Turbonegro Born To Hula - formerly known as elektrobank |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Eftersom någon ifrågasatte Ingrid Bergmans skönhet postar jag några bilder ur mitt privata arkiv på henne ![]() Ingrid i Stöde 1937 (Hennes första mans hemby) ![]() Ur "På Solsidan" 1935 ![]() Publicityphoto 1942 __________________________________ Min blog: Konserter, kvinnor och annat som hör livet till |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
kennet10 Medlem Inlägg: 4000+ |
Jag skulle vilja ha fler bilder på ER:s Maura Tierney. Hon var ju med i Liar Liar också. Jag är kär i henne.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
verner Medlem Inlägg: 2000+ |
Tinboy vem är detta!?!? Verkligen min drömkvinna...
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
hotshot Medlem Inlägg: 500+ |
verner: Det är Alex Kingston. ______________________________ Stupid bug! You go squish now! Out... for... a... walk... bitch. Bored Beyond Belief |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
resin Medlem Inlägg: 4000+ |
Mod. anm. - Snälla, inget naket, nipple slips eller genomskinligt i tråden. RESINS Anmärkning: Kanske ett mail till mig hade varit passande så hade jag själv kunnat ta bort bilden och lägg upp regler för tråden då tack ![]() ________________________________________________ Resins blogg www.jre-design.com |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() Med King Kong färskt i minnet så kanske Naomi Watts kan vara på sin plats. ____________________________________________________________________ Darla: Shh. Sh. That wasn't Angel. Darla: Wasn't Angelus either. Angel, Redefintion, 02x11 Mina DVD Filmer |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
KodApa Medlem Inlägg: 500+ |
![]() för oss mogna män.. ![]() det klart bästa med Emily Rose-filmen.. ![]() /*[min hobby är att inte ha någon hobby]*/ |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() Eftersom det är fredag passar jag på att posta en bild på Ashley Judd. Och naturligtvis en på Marisa Tomei ![]() __________________________________ Min blog: Konserter, kvinnor och annat som hör livet till |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Hepp. Ny fredag. Lite gissningstävling, vem är det på bilden, vilken tv-serie var personen med i och vad hette hennes karaktär? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Hon i baddräkten är väl Eliza Dushku från Buffy, va? Faith hette hon ju där. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jake78: Inte ens nära ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
monna Medlem Inlägg: 50+ |
![]() Ser ni vem DETTA är då? |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
monna; Om jag inte misstar mig så är det där Megan Follows... ![]() _______________________________________ -Larza- " My eyes are the mirrors that reflect your death " K Olivius Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Det är fusk att titta på bildens egenskaper ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Jag var hundra på att det var hon! Det var ju svinlikt. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Jag vet knappt vem det är..... Känner igen namnet och utseendet... men har man bildens egenskaper att gå på kan man ju vara med och "gissa"! Åh vad bra...._______________________________________ -Larza- " My eyes are the mirrors that reflect your death " K Olivius Naglfar på nätet! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Jo visst är det Megan; allas vår Anne på Grönkulla Tycker faktiskt att hon liknar tjejen som vann Floor Filler. Eller tvärt om.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Rachel Weisz kanske inte är någon fotomodell, men det är svårt att inte tycka att hon är väldigt sexig. Väldigt sensuell på något vis. Strange! ![]() ![]() Alla som sett Chasers behöver ingen motivering till varför Erika Eleniak måste postas här... ![]() ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Då börjar vi med rätt svar på person 1: ![]() Elizabeth Montgomery, Bewitched, Samantha Stephens Fler kommer under dagen, så än är det inte för sent att gissa. Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
kallo Medlem Inlägg: 1000+ |
![]() Min nya favorit, Sarah Wayne Callies i Prison Break. ![]() Isla Fisher från bl a. Wedding Crashers. ___________________________________________________________________________ I''m prepared to scour the earth for that motherfucker. If Butch goes to Indo China, I want a nigger hidin' in a bowl of rice, ready to pop a cap in his ass." - Pulp Fiction (1994) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Dags för bild nr 2. ![]() Maureen McCormick, Brady Bunch, Marcia Brady Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Dags för nr 3 ![]() Andrea Elson, ALF, Lynn Tanner Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Hipshot: Apropå Erika Eleniak så utgår jag ifrån att du har sett Under belägring?
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jake78// Självklart. Där är hon makalöst het! ![]() - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Nr 4 ![]() Catherine Bach, Duke of Hazzard, Daisy Luke Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Nr 5 ![]() Kate Jackson Charlie's Angels, Sabrina Duncan Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Också nr 6 ![]() Elizabeth Berkley, Saved by the Bell, Jessie Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
filmmannen Medlem Inlägg: 100+ |
![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Alyson Hannigan ![]() ![]() Några av de finaste bilderna jag har sett på Alyson. ____________________________________________________________________ Darla: Shh. Sh. That wasn't Angel. Darla: Wasn't Angelus either. Angel, Redefintion, 02x11 Mina DVD Filmer |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
kallo: Missa inte Tarzan, lördagar 20.00 på ZTV, där är Sarah Wayne Callies med nästan hela tiden. (spelar Jane)Tyvärr gjordes det bara fyra avsnitt innan serien lades ner (om jag förstått det rätt), och ZTV har väl hunnit visa åtminstone fyra hittills. Nåja. ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Tobbee: Ja, dom där bilderna gjorde inte ont att titta på
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
kallo Medlem Inlägg: 1000+ |
PHJ: Jasså, det visste jag inte. Nästan så jag måste se Tarzan då. Det verkar som det finns 8 avsnitt. ![]() ___________________________________________________________________________ I''m prepared to scour the earth for that motherfucker. If Butch goes to Indo China, I want a nigger hidin' in a bowl of rice, ready to pop a cap in his ass." - Pulp Fiction (1994) |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
SlipKnoT_Maggot Deaktiverad Inlägg: 8 |
Äntligen fredag ![]() ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Rickardson Medlem Inlägg: 1500+ |
Att skönheten sitter i betraktarens ögon blir bara mer tydligt för mig när jag bildrar mig igenom den här tråden. Ganska intressant faktiskt. OBS att detta var inget påhopp mot någons smak eller så, bara ett konstaterande att så är det. ![]() Nåväl, får väl bidra med en bild jag också... ![]() _____________________________________ "En oxymoron är en sammansättning av logiska motsatser, t.ex. Thomas Ledins bästa" |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Nu kom det med en snubbe också, men jag ville visa hur fett sexig fröken Johansson är i nya Woody Allen-filmen: ![]() ![]() Sen är ju Anki Edvinsson i Ordjakten löjligt snygg, fast den här bilden är inte den bästa: Jag skulle även velat ha med tjejen jag hyrde film av idag, men henne har jag ingen bild på.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Salomonsson Medlem Inlägg: 1000+ |
oh Anki Edvinsson! Där pratar vi om grejer grabbar! Otroligt vacker och verkar ha väldigt skön personlighet. Ordjakten rules när hon är är programledare ![]() EDIT: Rättade till hennes namn!
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
RollE2k Medlem Inlägg: 500+ |
Rickardson: Om skönheten sitter i betraktarens öga, så har du bra smak på kvinnor iaf Audrey är ruggit vacker, fast det finns mkt bättre bilder än den där ![]() ----------------------------------------------- "Rostad robot, det vill jag inte ens ha med lite marmelad på." - Cobra |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Håller med, fint val Rickardson! ![]() Från Audrey Tatou till Audrey Hepburn är steget inte långt varken i fråga om namn eller utseende. ![]() Stunning beuaty, I must say. - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Naomi Watts har något slags djup i blicken, både på filmduken och annars, som får mig att falla hjälplöst. Ack! Det var dock svårt att hitta en klockren bild (krävs liksom levande bilder), så jag tog bara en. Här lyssnar hon visst på David Lynch! kollo: Åtta avsnitt, naturligtvis. Fingrarna skrev fyra helt på eget bevåg. ![]() ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
PHJ: Jag är också sanslöst svag för Naomi Watts. Stämmer in att det är svårt att hitta bra bilder. Jag postade en lite längre upp som jag tycker var bra. En annan som lider av samma fenomen är Jennifer Connely. Hitta bra bilder på henne är jätte svårt. ____________________________________________________________________ Darla: Shh. Sh. That wasn't Angel. Darla: Wasn't Angelus either. Angel, Redefintion, 02x11 Mina DVD Filmer |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sen finns det lite större bilder på henne på denna site - - - - - - - - - - - - - [Ansök här] |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Här är Agnes. Hon är fin: ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Tobbee, duger denna? ![]() Hon är nog den enda skådisbrud som inte plockar ögonbrynen. ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Vem är Agnes som alla hela tiden babblar om? - - - - - - - - - - - - - [Ansök här] |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Det var en helt okej bild på Jennifer, men inte en suck emot hur vacker hon är i de allra flesta filmer som hon är med i. Mer Jennifer: ![]() Tyckte inte jag var så pjåkig. Usit: Agnes är vinnaren av idol (2005). ____________________________________________________________________ Darla: Shh. Sh. That wasn't Angel. Darla: Wasn't Angelus either. Angel, Redefintion, 02x11 Mina DVD Filmer |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() Nån som såg Rötmånad i måndags?
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Angående den ljuvligt vackra Connolly så plockar hon ju ögonbrynen litet iaf. Hon har ju likt tidigare nämnda Erika Eleniak ögonbryn som växer ihop ganska tydligt på mitten. Har man "tur" kan man hitta bilder på Connolly som bevisar detta. Men still - visst har hon tydligt markerade ögonbrynslinjer, men det är bara snyggt så länge mittspåret är tomt. ![]() _________________________________ Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
TheWretch Medlem Inlägg: 3000+ |
![]() ![]() Danica McKellar som spelade urgulliga Winnie Cooper i The Wonder Years (aka. En härlig tid) som går på TV4+. Hon ser ju fortfarande rätt bra ut om man säger så ![]() ___________________________________________ <affa> Jag har precis stoppat fetvadd i avloppet, täppt igen dörrspringan till badrummet och slagit på alla kranar. Resten av aftonen ska jag sitta i ett vattenfyllt badrum, banka på rören och skrika "DAS BOOT!"... |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Pärs Bledel Crush (eller äntligen fredag!) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hon har otroligt vackra ögon! Jag förstår att Rodriguez blev kär i dom. ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Danica McKellar ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
S.Svensson Medlem Inlägg: 3 |
![]() Jordana Brewster |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
ZLV Medlem Inlägg: 250+ |
Ni som inte hittar bra bilder: Finns massa fina bilder ute på nätet bara man letar. T.ex. http://forums.superiorpics.com/ 58 poster med Naomi Watts bara för att nämna Tobbees request. edit: får väl bidra med en av mina: klicka på bilden för fullsize (1.6MB) ![]() /ZLV |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Vanessa Marcil och Zooey Deschanel är två favoriter också. Särskilt den sistnämnda. Åh, drömma kan man ju... ![]() ![]() _________________________________ Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() Charlie Yeung ![]() Kelly Chen ![]() Sammi Cheng ![]() Zhou Xun ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ziyi Zhang
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ursula... ![]() ![]() ![]() _________________________________ Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ziyi Zhang är fin men det känns lite som folk i väster har hakat upp sig på henne. Jag tycker att Kelly Chen är betydligt snyggare. Ingen kritik mot dig Superbit utan en allmän fundering bara. ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
RollE2k Medlem Inlägg: 500+ |
Tinboy: Har Kelly Chen varit med i någon fler film än Infernal Affairs 1 & 3 ? Tänkte bara har inte sett henne i någon fler ![]() ______________________________________________ "Rostad robot, det vill jag inte ens ha med lite marmelad på." - Cobra |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Breaking News och Tokyo Raiders är väl de mest kända. Sedan får man inte glömma bort Qi Shu som var med i Seoul Raiders och The Transporter. ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
För att fortsätta på Kina-spåret måste vi ju ha med den här pinglan också: ![]() ![]() ![]() Det finns ruggigt många snygga bilder på henne! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Även om inte dom där två sista funkade då. Fan. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() Mmm, Brittan Ekland! ![]() _________________________________ Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
En fredag som denna behöver man piggas upp ![]() ![]() Reon Kadena ![]() Catherine Bell ![]() Alizee ![]() Jun Natsukawa ![]() Ayumi kinoshita ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
[img][/img]
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Får man önska? Jag önskar att nästa Fredag blir en Scarlett Johansson fredag. ...Jo, jag är kär i henne, riktigt jobbigt är det ![]() -------------------------------------- -Are you a polevaulter? -No, I'm German and how did you know my name is Walter? |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ahmed Medarbetare Inlägg: 500+ |
Test005: Men hon är ju jag kär i!! ska vi slåss om henne?!! ![]() ![]() Annars skulle jag också önska att vi har en fredag tillägnad frk Johansson. Åh jag kommer ihåg när hon var hos letterman, man dog ju tamefan genom att titta på hennes fina ögon... /AHMED |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() -------------------------------------- -Are you a polevaulter? -No, I'm German and how did you know my name is Walter? |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Test005: Only for you ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Ziyi Zhang ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Joakim! Medarbetare Inlägg: 8000+ |
Test005 - ![]() Revenge is a dish best served cold - Kill Bill |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Grace Kelly (sorry om jag postat dessa bilderna innan): ![]() ![]() Extren bildlänk (stor) _________________________________ Pull up your pants! - Denis Leary |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Dom där Scarlett-bilderna var inte att leka med, Tinboy. Nästan så man får lust att byta skrivbordsbild.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Scarletts klädsel på senaste Golden Globe-galan är ju (inte) att leka med! Hittar tyvärr ingen riktigt bra bild, men håll till godo ändå: Man kommer undan med mycket som bög verkar det som!![]() ![]() Här är en länk till klippet som den första bilden kommer ifrån: http://www.thesuperficial.com/videos/johansson_goldenglobe_squeeze.wmv ___________________________________________ <affa> Jag har precis stoppat fetvadd i avloppet, täppt igen dörrspringan till badrummet och slagit på alla kranar. Resten av aftonen ska jag sitta i ett vattenfyllt badrum, banka på rören och skrika "DAS BOOT!"... |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
why Beverly Hills was worth watching: ![]() _________________________________ If Chuck Norris is late, time better slow the fuck down. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Äntligen fredag goes French eller snygga franska skådisar som inte heter Audrey Tautou ![]() Marion Cotillard ![]() Béatrice Dalle ![]() Clotilde Courau ![]() Nathalie Auffret ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Keira & Scarlett (& Me). ![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]()
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
mickemovie Medlem Inlägg: 500+ |
Scarlett Johansson är verkligen en filmstjärna ut i fingerspetsarna. Med ett sånt förnamn och ett sånt utseende. Tycker hon är sååå vacker. Lyckost den kille som vinner hennes hjärta. Just tell me one thing, Burke. You´re going out there to destroy them, right? Not to study. Not to bring back. But to wipe them out. Aliens |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Japp, Scarlett är verkligen vacker, helt klart men samtidigt lite alldaglig "girl next door"... Med tonvikt på "lite" ![]() Tinboys's #1 bild gillar jag. -------------------------------------- -Are you a polevaulter? -No, I'm German and how did you know my name is Walter? |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Något speciellt tema kommande Fredag? Tänkte att det i så fall kan vara bra att vara ute i god tid ![]() Revenge is a dish best served cold - Kill Bill |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jag vill se mera Natalie Portman! helt sjukt, kvinnan är ju till och med vacker i rakat ![]() __________________________ jazz is not dead, it just smells funny. - zappa |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
tema OS/sport kanske? ___________________________________________ <affa> Jag har precis stoppat fetvadd i avloppet, täppt igen dörrspringan till badrummet och slagit på alla kranar. Resten av aftonen ska jag sitta i ett vattenfyllt badrum, banka på rören och skrika "DAS BOOT!"... |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
TheWretch - Det tycker jag var en bra idé ![]() Revenge is a dish best served cold - Kill Bill |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Drojs Medlem Inlägg: 1000+ |
Mer Natalie Portman och Alyson Hannigan vill jag se
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Låter trevligt det där med OS, Sverige har många snygga curling- och skidtjejer. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jens_scott Medlem Inlägg: 500+ |
Ok Fredag och har kommer forsta bilden ![]() ![]() den sista lankar jag till den kanske ar lite val.. http://home.no.net/jolt43/elkboy/mascot/traa/tra01.jpg Jag tog norska Kari Traa eftersom jag laste den andra traden i Of topic, Ingvilds bilder passar ju inte riktigt har
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Lite svenskor. ![]() Sara Fischer, Snowboard ![]() Aprilia Hägglöf, Snowboard ![]() Anna Ottosson, Alpint Ulrika Bergman, Curling ![]() Sara Kjellin, Puckelpist ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
jens_scott Medlem Inlägg: 500+ |
Ok lite snowboarderskor ![]() Torah Bright Aus ![]() KRINGS Heidi Osterrike |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Lindsay Lohan. Vilken vurpa hon var för nåt år sen. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________________________ If Chuck Norris is late, time better slow the fuck down. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() __________________________ jazz is not dead, it just smells funny. - zappa |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Almen Medlem Inlägg: 3500+ |
Jag skall gifta mig med Natalie. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
gjorde ett wallpaper med älsklingen ![]() ![]() håll tillgodo. ![]() __________________________ jazz is not dead, it just smells funny. - zappa |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Linn, snyggast i Big Brother:
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
![]() Kate Hudson ![]() Joy Bryant ![]() Amanda Schull ![]() Heidi Klum ![]() ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
odditee Medlem Inlägg: 2000+ |
Mmmm Heidi Klum ![]() Often imitated. Never duplicated. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Anna Svärd, Curling ![]() - - - - - - - - - - - - -
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
henriks Medlem Inlägg: 500+ |
![]() Sasha Cohen, Amerikansk is dansare... |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
USiT: hear that! ![]() _________________________________ If Chuck Norris is late, time better slow the fuck down. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
christi@n Medlem Inlägg: 4000+ |
![]() ![]() ______________________________________________ I see dead people.... |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Hörreni, är det bara jag som tycker att Henriks Sasha Cohen liknar Cristina Ricci? |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
monna: jo det var lite smålikt Ricci faktiskt. ![]() Kollade på Polisskolan för ett tag sen igen, och kom å tänka på vilken puma Kim Cattrall var på 80-talet. Och förstås även på 90-talet med Sex and the city. _________________________________ If Chuck Norris is late, time better slow the fuck down. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Marie Serneholt ![]() Connie Nielsen ![]() Elizabeth Montgomery ![]() Heather Nova ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
purgatory Medlem Inlägg: 3000+ |
Alizee Kan bara säga att jag är fullkomligt kär! Hade jag inte haft tjej och barn hade jag letat upp henne och friat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Rickardson Medlem Inlägg: 1500+ |
Purgatory: Oh my gentle jesus! Ännu ett bevis på att franska flickor regerar. ![]() _____________________________________ "En oxymoron är en sammansättning av logiska motsatser, t.ex. Thomas Ledins bästa" |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
purgatory Du får väll använda frikortet ![]() - - - - - - - - - - - - -
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
purgatory Medlem Inlägg: 3000+ |
usit>> vilket jävla frikort??? Det är ogiltligt sen längesen ![]() |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Finlands vackraste kvinna, Tarja Turunen (ex Nightwish) ![]() _________________________________ Resins blogg | Resins hemsida | Resins filmer |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Analyst^ Medlem Inlägg: 20+ |
resin: Tarja är fruktansvärt vacker. Hon är och kommer alltid att vara min favorit. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Vart fan kär när jag såg henne på scen i Umåe *S* _________________________________ Resins blogg | Resins hemsida | Resins filmer |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
christi@n Medlem Inlägg: 4000+ |
men har hon inte lite väl manliga drag.. ______________________________________________ I see dead people.... |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Hon här är väl snyggare:
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Och du tyckte att amerikansk college fotboll verkade tråkigt: ![]() ![]() ![]() ![]() De numera i USA riksberömda FSU Girls. ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
opps kolla amerikanska brudar som inte är feta som troll.. lite udda det här, senaste gång jag var i usa för c.a 40 år sedan så var alla brudar feta, inte jättefeta - men feta.. det var gott.. mkt att greppa om vi säger så, mkt att älska.. sen att dom var sega och efterblivna var ju bara en bonus.. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Eftersom jag inte är hemma på Fredag så kastar jag in lite bilder idag istället. Vanilla Ninja ![]() Vanilla Ninja ![]() Maarja ![]() Maarja ![]() Maarja ![]() - - - - - - - - - - - - -
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Imorgon har jag inte tillgång till en dator så vi kör en dag tidigare: ![]() Alicia Keys ![]() Mischa Barton ![]() Jenny Frost ![]() ![]() Pär Wirdfors, recensent på dvdforum.nu -Mina Recensioner |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Grått och trist ute plus att vi missade förra veckan. Dags att livat upp livet lite igen. ![]() Kim Loan ![]() Nikki Gray ![]() | ||||||||||||