Mediaprovider scandinavia AB
   Nyhetsbrev   Annonsera     
RSS feed

Allmänna riktlinjer
Riktlinjer för TV/Plasma/LCD-TV och övrigt
sök i forumet! Sök | Hjälp | Regler | Logga in
  Posta ett svar!

Erfarenheter av Internet@TV?
  Sidor: [1] 

Ändra
Ändra inlägget!  Postad: 2010-01-07 13:56:28 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Anmäl inlägget till moderator
hyp3r

Medlem i Klubb DVD
Deaktiverad

8,4

Har i dagarna gått och spanat in en Samsung-tv med en funktion som heter Internet@TV. Har varit och kolla på led-tv.se för lite information men vore jättetrevligt med någon som faktist använt det och testat det?
Används det ofta? Vilka program används? mest youtube?

I tv-butiker har de sällan internet kopplat till apparaterna så svårt att testa där.

Såg även det kommer fler sånna tvapparater nu under 2010.

Super Troopers (2001) - Mina filmer

Ändrat 2010-02-12 10:29:33 av Anton Bjurvald

Ändra
Ändra inlägget!  Postad: 2010-01-13 21:12:42 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Anmäl inlägget till moderator
hyp3r

Medlem i Klubb DVD
Deaktiverad

8,4

Ingen som ens har en åsikt? :O

Super Troopers (2001) - Mina filmer

Ändrat 2010-01-22 17:38:33 av hyp3r

Ändra
Ändra inlägget!  Postad: 2010-01-13 23:26:46 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
Grumme

Forumansvarig

3,5

Har faktiskt inte ens hört talas om internet@tv förrän du skrev om det.
Hur används det?

Min drömresa. En dag ska den bli av.

Ändra
Ändra inlägget!  Postad: 2010-01-14 00:29:56 Kopiera länk till inlägget! Anmäl inlägget till moderator
DrSadako

Forumansvarig

4,6

Som jag förstår det är det trådlöst internet inbyggt i TVn. På så vi kan man komma åt de olika playtjänsterna.

Mats Lundberg - Recensionsansvarig -
Min Flickr-sida

Ändra
Ändra inlägget!  Postad: 2010-01-31 15:03:21 Kopiera länk till inlägget! Anmäl inlägget till moderator
JensIwarson

Medlem

7,9

Jag fick med det på min Samsung. Har inte testat mer än lite YouTube (vilket fungerar - men inte speciellt hög kvalitet eller användarhastighet).

Det som jag hoppas mer på är streaming-funktionen via trådlöst nätverk. Men det kanske ligger utanför begreppet Internet@TV ?

Ändra
Ändra inlägget!  Postad: 2010-02-11 12:46:45 Kopiera länk till inlägget! Anmäl inlägget till moderator
boooris

Medlem

10,0

Du borde titta på de nya modellerna om du är ute efter den nya bättre versionen av internet@tv. Det lanserades under ces 2010.

Appstore, sdk och mer klara widgets. Som alltid hoppas jag på mer streamingtjänster. Youtube räcker bara "så" långt.
http://www.youtube.com/watch?v=BIPsMwIFDmM

5 svar och 833 visningar sedan 2010-01-07 13:56:28
Sidor: [1] 

Aktivitet: 0 medlem(mar) varav 0 anonym(a) samt 159 gäst(er)

dvdforum.nu Diskussioner  »  Hårdvara  »  TV/Plasma/LCD-TV och övrigt Sök | Hjälp | Regler | Logga in
Allmänna riktlinjer
Riktlinjer för aktuell avdelning

Utskriftsversion
Tipsa en kompis om denna tråd! Skicka till kompis
Posta ett svar!

Copyright © 1999-2010