Mediaprovider scandinavia AB
   Nyhetsbrev   Annonsera     
RSS feed

Allmänna riktlinjer
Riktlinjer för Shopping & köpråd
sök i forumet! Sök | Hjälp | Regler | Logga in
  Posta ett svar!

Vilken utgåva av *A Better tomorrow?
  Sidor: [1] 

Nytt inlägg sedan ditt senaste besök Ändra   
Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-03 12:16:05 Kopiera länk till inlägget! Anmäl inlägget till moderator
OP5

Medlem

7,3

vilken utgåva skall man sattsa på? Hur är den brittiska?

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=110119
--------------------

Jag är en kille på 57 år som tänder på äldre kurviga damer mellan 70 och 85 år. Jag har nu träffat en dam på 75 år, det är underbart med en äldre mogen, lite mer erfaren kvinna! Det går inte att jämföra med kvinnor i min egen ålder. /Olle 57 år

Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-03 13:06:39 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
agzz

Medlem

6,5

Ska du ha alla tre så kanske nån av de kommande R3 boxarna?
Kanske värt att vänta och se hur de är iaf.
.peter

Fuck you if you dont like my hat!

Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-03 14:30:45 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
Yocke

Medlem

6,3

Här är en jämförelse mellan r1 och r2:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=5266

Måste du köpa den nu, eller om du bara vill ha ettan så köp r1. Om du kan vänta lite så kommer hela triologin inom några veckor i en box på region 3 med engelsk text. Boxen ska vara nyrestaurerad, vilket varken r1 eller r2 är.

| Ninjafilms.tk | John Carpenter på DVD |

Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-03 15:36:34 Kopiera länk till inlägget! Anmäl inlägget till moderator
OP5

Medlem

7,3

Är egentligen bara intresserad av den första filmen, men givetvis så vill jag ha den restaurerad...
--------------------

Jag är en kille på 57 år som tänder på äldre kurviga damer mellan 70 och 85 år. Jag har nu träffat en dam på 75 år, det är underbart med en äldre mogen, lite mer erfaren kvinna! Det går inte att jämföra med kvinnor i min egen ålder. /Olle 57 år

Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-06 23:33:14 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
Larza

Medlem

4,2

Kolla AxelMusic tråden under denna avdelning med tips från Namtrack på R3 boxen.....

~I´m gonna hit You so hard that your grandchildren will get bruised~

Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-06 23:55:18 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
Thing

Medlem

5,5

Vill ni ha den med snyggast box, bäst bild och bäst ljud med DTS..... Så är Den från R3 man ska köpa, släpps den 14maj ca 470:-

Den ska jag köpa

------------------------------------------------------------------------------
Killen som bliv Mannen, Mannen som blev en legend. Forumets Laserdisk
Den Leg. Riktigt överdrivna Hemmabio-Värstingen©

Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-07 00:05:09 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
DrDim

Medlem

7,4

laserdisc94: Boxen är inte släppt än i japan, korea eller hk därför kan vi inte säga om den har bäst ljud och bild än. Vi kan hoppas och jag tror detta släpp kan bli riktigt bra, men vi får vänta på recensionerna.

DTS i all ära men viktigast är original monospåret imo.

Well, this is the .44 Magum Auto-Mag.
It holds a 300-grain cartridge.
And, if properly used, it can remove the fingerprints.

Ändra inlägget!  Postad: 2004-05-25 18:22:43 Kopiera länk till inlägget! Anmäl inlägget till moderator
wesslan

Medlem

8,5

Nån som hittat nån recention på nya R3 boxen än?? Vill veta hur 1:an o 2:an står sig mot anchor bays versioner.

Ändra inlägget!  Postad: 2004-06-11 12:45:18 Kopiera länk till inlägget! Anmäl inlägget till moderator
andersos

Medlem

9,1

Nu finns också japansk box, som dessutom innehåller The Killer. Undrar hur den utgåvan är
jämfört med R3? Åtminstoe mycket dyrare.

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PIBF-1560&ref=myp

Ändra inlägget!  Postad: 2004-06-11 17:45:35 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
agzz

Medlem

6,5

den har dessutom bara japansk text.
.peter

Fuck you if you dont like my hat!

Ändra inlägget!  Postad: 2004-06-11 18:02:23 Kopiera länk till inlägget! Gå till användarens galleri!    Gå till användarens tracker! Anmäl inlägget till moderator
Thing

Medlem

5,5

Den från japan är ju skit dyr
Jag skulle ha köpt från R3 Korea om du vill ha den snyggaste boxen av "A Better Tomorrow Trilogy" (Pris Ca. 460:-)

Vill du komma undan billigare och inte alls lika fin så kan du köpa "A Better Tomorrow" Från Hong Kong som nyss släpptes
(Pris Ca. 320:-)

Så här ser R3 Korea ut

Så här ser Hong Kong Versionen ut

------------------------------------------------------------------------------
Killen som bliv Mannen, Mannen som blev en legend. Forumets Laserdisk
Den Leg. Riktigt överdrivna Hemmabio-Värstingen©

10 svar och 517 visningar sedan 2004-05-03 12:16:05
Sidor: [1] 

Aktivitet: 0 medlem(mar) varav 0 anonym(a) samt 3 gäst(er)

dvdforum.nu Diskussioner  »  Shopping och handel  »  Shopping & köpråd Sök | Hjälp | Regler | Logga in
Allmänna riktlinjer
Riktlinjer för aktuell avdelning

Utskriftsversion
Tipsa en kompis om denna tråd! Skicka till kompis
Posta ett svar!

Copyright © 1999-2010